Aggressioner mot mänskligheten - Tjejer med fula ögonbryn är det värsta jag vet

Tjejer med fula ögonbryn är det värsta jag vet



Jaaaaaa jag är väl otroligt sexistisk nu kiddo, men jag vet att du håller med mig. Det är så snuskigt med tjejer som har fula ögonbryn och som inte?! tar hand om sitt ansikte. Det är liksom det första vi ser på en person och ögonbrynen "gör" ansiktet. Det är inte alla som klarar av att köra en cara delevingne, förresten är det looken hon går efter.

Personer som inte fixar sina ögonbryn lever efter meriten 'au naturel' och kan gärna kommentera -Dom är ju redan fina. Wtf.
 
 
Jaaaa DU FEMINIST som tycker "ni då?!?!?!" Jaaaa men vi är äckliga killar (förutom alla metrosexuella - but it goes without saying) du får också vara äcklig om du vill men då får du ta emot lite kritik precis som VI FÅR eftersom vi redan är äckliga.
 

Kommentarer:

1 Senad:

Right on bre de stämmer!!!!!!
M V H
--- S

2 Jon:

älskar cara

Kommentera här: