Aggressioner mot mänskligheten - Svamp much?

Svamp much?

 

Sett på facebook och det förvånar mig inte det minsta. Fattar inte varför alla verkar så anti p-piller eller mini-piller. Jag har haft sex med kondom flera gånger då den spruckit. Förstå rädslan. Å-andra-sidan kan jag inte känna denna påverkan av dessa tabletter och vad de gör med kroppen. Heja det fria valet!!

BTW. Pik till alla äckliga ohygieniska människor som skyller på bivärkningar för att täcka upp något annat!!!

Jag hörde om en tjej som hade dålig hygien downstairs, hon föredrog att ha sex med sin kille med kondom. Snälla, hade min flickvän sagt åt mig att sätta på mig en kondom efter att vi varit tsm ett bra tag och testat oss båda hade jag fan reagerat. Wtf? Är hon otrogen eller har hon någon sjukdom?! och isf hur fan fick hon det?. Inte okej. Den här tjejen i alla fall, hon har och hade lite mushrooms återkommande. Spontant här är ju ta en dusch din jävla kossa. 
 

Kommentarer:

1 Anonym:

Jag har haft sex med en kille, fast jag tror att jag har klamydia haha! siken osis för den jäveln ;D

Svar: du är sjuk
aggressionermotmanskligheten.blogg.se

Kommentera här: