Aggressioner mot mänskligheten - peter jihde

peter jihde

Vanligtvis bloggar jag inte på helger, jag menar, så jävla roligt är det ju bara inte. Men denna människa.....denna människa jag ogillar till max. Varför är han ens på tv? Jag tycker verkligen inte att han är duktig på det han gör. Han gapar och skriker, det är bara pinsamt att se intervjutekniken han använder när han sitter där med sitt ovårdade hår på nyhetsmorgon. 

Kolla in hans pressbild nedan. Trevlig dude! ja! Men faktum att han eller hans medarbetare har knutit en franskknut på slipsen är redan där, för mig som gentleman, ett fet varningsklocka att killen är en wierdo. Vem gör så liksom? ...jag kan spy på nymodernigheter. Ska han inte ha baggy jeans och sina Vad-jag-tror-är-Björn-Borg luftandes utanför också. Plz.


Var god och se nedan för fler smakfulla bilder på PETER! Håll till godo mina vänner!

TALANGEN! 
 


 

Kommentera här: