Aggressioner mot mänskligheten - Folk jag fucking stör mig på

Folk jag fucking stör mig på

a) Människor som visslar och är glada på stan. Jag orkar inte.

b) Vuxna människor som använder "tonårskläder". Ni är inte men ser gamla ut i dessa kläder. Äg din ålder, bär upp den och klä dig efter den -whats the problem?

c) Äckliga tonåringar som använder björnborg och sprutar ner sig med AXE. Det är inte sexigt. Det måste vara det vidrigaste som finns. Ta lite roll-on på pitsen, (och då menar jag armpits:en) och sluta använd AXE som någon jälva bodysprej. Disgusting.

d) "Vuxna" människor som är "unga i sinnet" Denna art av människor är bara för mycket. Ni ser gärna på litterära verk som "Ensam mamma söker", "Farmen" eller "Hey babefucking ria?"- oklart namn. När ni sen frågar ut mig?! om karaktärerna som jag inte ens känner till borde ni inse att ni gått för långt. Denna gröttv får mig så trött på umgänget. Jag är för gammal för kiss och bajs- humor

e) Tv-program som "Hem till midgård", "Arga snickaren"- allt annat med snickeri, "R&R's macken", "LA ink", "Hannah Montana" -samt allt annat med miley cyrus, "Djursjukhuset" listan är oändlig. Men skriver jag mer så läser ni väl inte. 

f) Miley cyrus

g) Alla som härmas och speciellt mig. Jag är en trendsetter kolla bara mitt bagage, men vissa grejer ska man inte härma.

h) McD's jävla "El Maco"-reklam på tv

i) Folks som skriver och använder uttrycket "LIVET PÅ EN PINNE" BAHAHHAHAHA!!! FUCK YOU!!!!!

Lily Allen spela något passande för oss!!

Kommentera här: