Aggressioner mot mänskligheten - Allmänt jobbiga människor

Allmänt jobbiga människor

Woah du är äldre än mig, men gud du måste vara den enda! Men du är du medveten om att bara för att du är äldre än mig betyder det inte att du atomatiskt är smartare, bättre och altid har rätt. Vi vet alla att du är helt bort och inte har en aning om vad du pratar så snäll back the fuck off. Jag är inte helt dum i huvudet bara för att jag är ung. Jag har gått i skolan och kan HA RÄTT. Kan du inte bara inse detta. Gud att folk inte ska klara av att bli tillsagd av en yngre person. Gör jag er kränkta när jag rättar er? Eller är det för att jag är tjej? Eller bara principen att yngre inte kan något och ni har mer erfarenhet? Jag kan berätta för dig att jag inte uttalar mig om sådant jag inte är påläst på för det min kära fiende gör bara idioter som du.   

Kommentera här: